Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane produkty były najwyższej jakości. Jeśli jednak wystąpił problem – masz prawo złożyć reklamację. Regulamin Reklamacji

Jak złożyć reklamację?

Reklamacje można składać drogą mailową na adres:
geodezjauprawnienia@gmail.com

W zgłoszeniu prosimy zawrzeć:

  • numer zamówienia,

  • opis problemu,

  • dane kontaktowe (imię, nazwisko, e-mail),

  • skan wypełnionego formularza reklamacyjnego tutaj lub obok na stronie.,

  • w przypadku produktów cyfrowych – dodatkowo:

    • opis techniczny problemu,

    • zrzuty ekranu,

    • inne informacje pomocne w jego weryfikacji.

Termin rozpatrzenia reklamacji

Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty ich zgłoszenia.

Dalsze postępowanie

  • W przypadku produktów fizycznych, może być konieczne odesłanie towaru do oceny wady.
    Adres do odesłania zostanie podany indywidualnie po wstępnej analizie zgłoszenia.

  • W przypadku produktów cyfrowych, zgłaszający może zostać poproszony o dodatkowe dane techniczne pozwalające na weryfikację zgłoszenia.