Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane produkty były najwyższej jakości. Jeśli jednak wystąpił problem – masz prawo złożyć reklamację. Regulamin Reklamacji
Jak złożyć reklamację?
Reklamacje można składać drogą mailową na adres:
geodezjauprawnienia@gmail.com
W zgłoszeniu prosimy zawrzeć:
-
numer zamówienia,
-
opis problemu,
-
dane kontaktowe (imię, nazwisko, e-mail),
-
skan wypełnionego formularza reklamacyjnego tutaj lub obok na stronie.,
-
w przypadku produktów cyfrowych – dodatkowo:
-
opis techniczny problemu,
-
zrzuty ekranu,
-
inne informacje pomocne w jego weryfikacji.
-
Termin rozpatrzenia reklamacji
Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty ich zgłoszenia.
Dalsze postępowanie
-
W przypadku produktów fizycznych, może być konieczne odesłanie towaru do oceny wady.
Adres do odesłania zostanie podany indywidualnie po wstępnej analizie zgłoszenia. -
W przypadku produktów cyfrowych, zgłaszający może zostać poproszony o dodatkowe dane techniczne pozwalające na weryfikację zgłoszenia.